Halal & Alkohol

Halal: 

  • Vores kylling og lammekotelet er halal,  Resten af vores sticks er ikke halal.
  • Vores lammekotelet kommer fra New zealand. og lammekotelet har cerficate number: NZL2023/ANZCO1/97603

Soya: 

  • Vores soya er alkohol fri.
  • Vi tilbyder også glutenfri soya hvis dette ønskes

Graviditet & Allergi

Laks:

Vores leverandøren levering fersk laks. så alle kan have glæde af vores sushi. Laksen kommer fra Norsk havbrug.

Frysening af tun før brug: 

Vi fryser vores tun ned i -20 grader med i min. 24 timer. Tunen kommer fra Indiske Ocean.

Undgå når man er gravid eller ammer:

De fisk man skal undgå at er rovfisk dvs. helleflynder, gedde og tun. 

Glutenallergiker:

Følgende skal du undgå hvis du er glutenallergiker:

  • STARTERS
  • Hjemmelavet Gyoza 
  • Tempura Mix Grøntsager 
  • Tempura Rejer 
  • Hjemmelavet mini forårsruller
  • Spareribs 
  • Hotwings
  • Blækspruttering
  • Indbagt minibrød 
  • Tempura kylling
  • Tempura laks
  • STICKS
  • Alle vores sticks toppet med unagi sauce på undtaget asparges bacon.
  • RIS OG NUDLER
  • Alle vores ris og nudler retter med unagi sauce på.
  • SUSHI ROLL
  • Alle Sushiruller med crispy ebi 
  • Alle sushiruller med unagi sauce.
  • SAUCE
  • Teriyaki og Unagi sauce
  • Soya sauce, ( Men vi kan tilbud glutenfri soya)

Laktose/mælkeallergi:

Følgende skal du undgå hvis du er laktose/mælkeallergiker:

  • Sushi ruller med flødeost (56, 79, 111, 114) 
  • Indbagt minibrød ( indeholder kondensmælk) 

Skaldyrsallergi:

Følgende skal du undgå hvis du har skaldyrsallergi:

  • Undgå alle sushiruller med rejer 
  • Blæksprutteringe 
  • Kongerejer 

Nøddeallergi/Sesam:

Følgende skal du undgå hvis du er nøddeallergiker:

  • Goma dressing
  • Unagi sauce bliver serveret med sesam, selve saucen indeholder ikke nødder.
  • Nogle sushiruller toppes med sesam, oplys venligst hvis du ikke vil have sesam på 

Takeaway 

Hvordan bestiller jeg takeaway:

  • Du kan bestille takeaway online eller ved at ringe til den restaurant du gerne vil bestille fra. Hvis du ringer til os, skal du blot have din bestilling klar. 

Allergener:

  • Hvis du har allergier, skal du blot oplyse om det når du ringer eller skrive det i kommentarfeltet når du bestiller. 

Ændring:

  • Hvis du gerne vil lave en ændring i din bestilling, kan dette godt lade sig gøre. Dette koster blot 10 kr. Du skal samtidig være opmærksom på at du ikke kan ændre selve rullen, men kun indholdet i rullen. Dvs. du kan ændre f.eks. tun til laks, men ikke futomaki til kaburimaki.

Levering:

  • Vi tilbyder levering på vores på vores hjemmeside.
    https://kasaisushi.mealo.dk/

Ændring af afhentningstidspunkt:

  • Hvis du gerne vil ændre dit afhentningstidspunkt, skal du blot ringe til vores restaurant og oplyse om dette. Dette skal dog ske senest 1 time før oprindelig afhentningstidspunkt. 

Poser og emballage: 

  • Efter 1. januar 2021 er det lovpligtigt at betale for poser. Derfor må vi ikke længere udlevere takeaway i poser. Vores poser koster 4 kr. Du er dog altid velkommen til at tage din egen pose med.
    Vores plastikemballage, soyaskåle og soyabøtter kan genanvendes hvis det bliver sorteret og smidt i plastcontainer. Vores spisepinde og servietter skal begge i restaffald.

 

Utilfredshed, Fejl og klagevejledning 

Facebook:

  • Skulle du mod forventning være utilfreds med enten vores medarbejder, mad eller andet, henviser vi til enten at ringe til den pågældende restaurant, hvor vi vil gøre vores bedste for at rette op på fejlen eller kontakte os på den pågældende restaurants facebook-side

Fejl i takeaway ordrer:

  • Skulle du mod forventning opleve fejl i din ordre, ring da hurtigst muligt til den restaurant du har bestilt hos. I de fleste tilfælde kan vi rette fejlen med det samme.

Kompensation: 

  • Oplever du fejl eller mangler i din ordrer, tilbyder vi kompensation og/eller refundering. Kontakt os enten ved at ringe til restauranten eller gennem vores facebook, med en privat besked.

Bordbooking

Hvordan booker jeg bord:

  • Du kan booke bord enten via vores hjemmeside eller ved at ringe til restauranten. 

Hvor lang tid gælder min bordreservation:

  • Når du booker bord i vores restauranter, gælder din reservation i 2 timer. På de mindre travle dage, vil vi dog bestræbe os på at give jer så meget tid hos os, som i har lyst til. 

Forsinkelser:

  • Hvis i er forsinket til jeres reservation, er det vigtigt at i ringer til restauranten og giver besked. Hertil skal i samtidig være opmærksom på at den tid i forsinket vil blive fratrukket i den samlede tid i har jeres bord. Dog vil vi altid bestræbe os på at i får jeres fulde 2 timer. 

Hvis i er mere end 15 min. forsinket, og ikke giver besked, forbeholder vi os retten til at videregive bordet til et andet selskab. 

Afvisning:

  • Vi forbeholder os altid retten til at afvise betjening.
  • Vi forbeholder os altid retten til at afvise betjening, af personer under 12 år som ikke er ledsaget af en voksen.

Dette gælder også hvis i har booket bord til 2, men kommer 3 personer. Dette skal du altid ringe i forvejen og oplyse om, så vi kan sikre os at vi har plads til jer. 

Selskaber:

  • Ved store selskaber på over 6 personer, bedes du ringe til restauranten for at bestille. 

Booking af bestemt bord:

  • Det er desværre ikke muligt at booke et bestemt bord. Man er dog altid velkommen til at skrive et ønske i kommentarfeltet eller oplyse om det i telefonen, men det er ikke noget vi kan love. Ønsker vil blive uddelt efter først til mølle princippet og alt efter hvordan de resterende bookinger ser ud på dagen. 

Ændringer:

  • Hvis du har ændringer eller spørgsmål til din reservation, skal du ringe til restauranten hurtigst muligt. 

Udendørs Reservationer: 

  • Det er kun muligt at sidde udenfor på vores restaurant på Amager. For at reservere bord udendørs, skal du ringe til restauranten og bestille bord. 

Larm:

  • Når du booker bord og besøger vores restauranter, forventes det at, i som selskab respektere de andre gæster på restauranten og holder larm på et minimum, så alle kan have det hyggeligt og få en god oplevelse.

Rygning

  • Det er ikke tilladt at ryge hverken indenfor i vores restauranter, eller ude på vores terrasse på Amager. Vi har dog opstillet et askebære udenfor vores restauranter, så vi kan holde vores omgivelser rene. Skal alle i selskabet ryge efterlad da venligst et kørekort/anden værdigenstand hos personalet, som i kan få tilbage når i returnere til jeres bord. 

Børn

Amning:

  • Det er tilladt at amme i vores begge vores restaurant. 

Barnevogne: 

  • Det er desværre ikke muligt at tage barnevogn med ind i restauranten. Vi har dog flere muligheder for at stille barnevogne ude. Du er mere end velkommen til at tage lift med ind, vi beder dog blot om at i oplyser om det ved bordbookning, så vi kan give jer et bord med mere plads. 

Højstole:

  • Vi tilbyder alm. højstole til helt små børn i restauranten. Blot tilføj dette, når i booker bord.

Opsyn af børn:

  • Vi beder om, hvis man har børn med i restauranten, at de ikke løber rundt uden opsyn, da vi har mange skarpe kanter og åbent køkken, med knive, friture og varme flader. Spørg evt. personalet om noget underholdning i form af malebøger og andet. 

Egen mad:

  • Det er ikke tilladt at medbringe egen mad eller drikke til børn, medmindre det er helt små børn, som ikke spiser fast føde.
    Fødselsdagskager er undtaget.

Betaling & Refundering 

Refundering:

  • Når vi refundere et beløb, kan det tage op imod 3 hverdage, før pengene er tilbage hos dig. Hvis du skal have en refundering, venligst kontakt os på telefon eller via en privatbesked på vores facebookside.

Betaling:

  • Vi tager imod alle gængse former for kort, kontanter, samt mobilepay.

Gavekort og stempel kort

Gavekort:

  • Det er desværre ikke muligt at købe gavekort via vores hjemmeside. Gavekort udstedes derfor kun i restauranterne. Samtidig kan du også kun benytte dig af gavekort, når du bestiller takeaway via telefon eller spiser hos os.

Ad libitum reglement

Vores koncept er som bekendt et ad libitum-koncept. Dette betyder at du kan spise så meget du vil, på de 2 timer du har dit bord. 

Madspild:

  • Vi arbejder hårdt på at bekæmpe madspild, derfor er vores ad libitum, begrænset af vores madspilds-politik. Dette betyder at i, som selskab, kun må efterlade 3 stykker, når i forlader restauranten. Skulle i efterlade mere, koster det 15 kr. pr. stk. i efterlader, efter de 3 stykker. Dette gælder både starters, sticks og sushi.
    Hertil oplyser vi om, at vi har overvågning i restauranten.

Ventetider:

  • Fra i bestiller jeres mad, til maden står bordet, går der selvfølgelig lidt tid, da vi laver alt vores sushi friskt.
    Forretter og sticks, vil typisk  være hos jer indenfor 10min. Hvor der godt kan gå 20-30 min. før sushien er hos jer.
    Der kan dog godt opleves ekstra ventetid, i travle perioder, bl.a. i aftentimerne, hvor vi typisk har fuldt hus.

 

Bestil take away

Book et bord